Sunday, March 23, 2008

A.H.L.I B.A.R.U

Tanggal 3 Nov 2007 masih segar dalam ingatanku...ketika itu,aku masih berada di pejabat..tiba2, dapat panggilan daripada adikku, Kimie mengatakan ibuku telah selamat melahirkan seorang bayi lelaki seberat 3.1kg di Hospital Sultanah Nur Zahirah, Kuala Terengganu.Mula-mula aku tak percaya kerana adikku suka main-main dengan aku..tapi bila aku tanya pada sorang lagi adikku, Nazrin...dia cakap betul.Terus aku telefon ayahku bertanyakan hal tersebut...Alhamdulillah,semuanya selamat.Aku terus mengambil cuti selama beberpa hari untuk menjaga ibuku dalam pantang...wah...macam pandai je jaga orang dalam pantang ni..hehehehe...Nasib baik bos ku telah meluluskan cuti tersebut...
Setelah beberapa hari duduk di rumah...mula lah sibuk mencari nama untuk adikku..macam2 nama yang dipilih...Akhirnya,kitorang sepakat memilih nama yang diberikan ayahku...Kini usia 'HARITH ISKANDAR' sudah hampir 5 bulan...x s'ka masa berlalu terlalu pantas...
Semoga Harith akan berjaya dalam kehidupannya...

1 comment:

Suatu Perkisahan said...

Hm..nieza dpt adik baru?Tak tau pun.Dh bape org adik beradik skrg ni ye?